tråkig humor , jo jag vet.

har nyss kommit hem från en stund med sakina,fille&evelyn. & ringde jennifer direkt när jag kom hem o pratade med henne i 1 timme & 20 minuter :) alltid har hon&jag något o säga (a) efter det gick jag o duscha en låång dusch. och nu är jag inne på msn.

evelyn ; någon som har pengar? har tråkigt
jag ; jag har, men vill inte prata med dig, haha diss:)<3
evelyn ; taskig :( men ärligt :p prata ba lite haha:)
jag ; hahaha nej jag vill ju inte prata med dig(a)
evelyn ; dont worry, be happy ne he :( får prata me mickan dåe :(

mickan säger ; DUCKNESSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!! HAAAAAAAAHAHAHAHHAAAAAAHAHAHAHHAHAH
nä skoja bara (a)
förlåt karin <3
karin säger ; nej jag är sur på dig :(
mickan säger ; hahaha

- mickan . ( karin säger ; hahha jag e så busig av mig ! ) säger (21:13):

fuck you hora ! :-O:-O:-O:-O

&sen lite snack med simpa;

Karin/ duckness<3 hahaha säger (21:03):

öhm? :P

(F)JoliQuZ:- Helvete..... säger (21:03):

vahhue?:P

Karin/ mickan , känn dig dissad ! </3(A) säger (21:04):

va:P haha

(F)JoliQuZ:- Helvete..... säger (21:04):

va?:P

Karin/ mickan , känn dig dissad ! </3(A) säger (21:05):

va?

(F)JoliQuZ:- Helvete..... säger (21:05):

haha va ?:P

Karin/ mickan , känn dig dissad ! </3(A) säger (21:05):

va hahah xD


hahahhahahhahaha.
sitter nu o skrattar för mig själv & är typ övertrött (a)



Kommentarer
f

fett tråkiigt!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-08 @ 14:50:44
URL: http://aftensburg.blogg.seNOT


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0