visst du att jag ...

(x) hamnat på sjukhus/akuten
(x) förlorat någon jag älskade
( ) dödat någon
(x) bakat sockerkaka
(x) velat dö
(x) lyssnat på samma låt en hel natt
(x) ätit godis istället för att gråta
(x) varit ordlös
(x) hatat värme
(x) skrivit på någons arm
(x) dissat någon som ringt på min mobil
(x) dissat någon som gillar/gillat mig
(x) hatat någon som jag egentligen älskar
(x) ångrat mig
(x) varit svartsjuk
(x) har ätit middag med någon jag tycker om
( ) tror på det övernaturliga
( ) har hatat mina föräldrar
( ) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende
(x) spelat gitarr (bara testat) 
(/) sjunger i duschen (då jag är ensam hemma)
( ) har sett någon döende
(x) har vibrerat av nervositet
(x) tagit någon på asset
( ) slängt porslin i väggen
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
(/) gillar inte då folk frågar mig saker (beror på vad)
(x) drömmer ofta mardrömmar
(x) skulle kunna döda för någon
(x) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
( ) hånglat på tunnelbanan/stationen
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat mig framför ett fordon
( ) brutit kontakten med någon för en kyss
(x) tagit min kompis flickvän/pojkvän
(x) cyklat utan händer
(x) känt mig som ett as
(x) kysst mig själv i en spegel
(x) viskat i någons öra
(x) skrapat upp knäna
(x) tuggat på ett grässtrå
( ) hållt i en orm (klappat)
( ) varit så full att jag inte kunnat gå
(x) trott att jag varit odödlig
( ) kastat min telefon i vattnet
(x) vaknat av att jag gråter
(x) har gråtit i någons närvaro
(x) önskat mig ett liv med en speciell person
( ) har sprungit en kilometer utan uppehåll (haha jag ver faktiskt inte)
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har en sett en film mer än tjugo gånger
(x) kysser med öppna ögon (jo ibland)
(x) gillar att städa (med musik!)
( ) har varit lunarnörd
(x) kan tre eller fler språk
( ) har bra självförtroende (inte alls..)
( ) tror på gud
(x) är en negativ jävel (jo för de mesta)
(x) drömt att jag varit död
( ) trivs med min kropp
( ) är dålig på att säga nej
(x) har någon gång känt dödslängtan
( ) avskyr matte
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) hade gosedjur som liten
(x) har förlorat en nära vän
( ) är emot abort
( ) faller nästan alltid för fel personer
(x) skulle kunna ge vad som helst för någon just nu
(x) gillar muskler
(/) hatar mjölk
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x) verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0