Bortakväll igår

Godmorogn.
idag blev man väckt igen då av sms. först från mamma 10.02 & sen ett till från jocke 10.04. haha båda handlade om samma sak : Viktor.
för igårkväll efter maten (10 över 6 typ) satte jag mig på cykeln precis när det började regna & cyklade iväg hem till viktor. han mötte mig på vägen även fast ja sa åt han att inte gör det,haha. när vi kom hem till han blev det mys framför tven. vi kollade på "Alvin & gänget" filmen. hihih så söta ekorrar , tyckte jag, men inte viktor .. aja, filmen var väll ganska bra, hihi. efter det gick vi in i hans rum & han tog fram hans pappas kamera . suck hehe. men först va han så osmidig att han inte visste hur man fixade blixt så hans mamma fick komma in o hjälpa (a) hihi funkade bara ett par gånger men så oduktig han e på kameror så gick de inge bra hihi. blev ingen bild på mig (aa) aja, halv 10 ringde pappa o fråga om han skulle hämta mig, eftersom det regnade,åskade&blixtrade jättemycke. så 10 kom han & sen blev det lite glass framför tven ensam & kollade en stund på "hemsökta hus" med viktor i telefonen. haha shit va trött ja blev sen. somnade på bums (a)

idag vet jag inte vad jag ska göra iaf. skulle följa me mamma o byta taket på bilen, men hon åkte åtta & då var jag dötrött. så är nog bara hemma idag tror jag.
skriver lite roligare inlägg ikväll. pusss.
 
Vad har ni gjort i helgen? :)

Vattumannen 21/1-18/2

Din måndag blir rolig men du har ofta tankarna på annat, så du får inte ut så mycket av vissa saker.



Kommentarer
Viktor larsson

jag e bäst på kamror ? :S

2008-08-04 @ 11:33:23
URL: http://larsssonn.blogg.se/
Therese

jag har mest varit med vänner, fikat o sånt :)

2008-08-04 @ 12:15:17
URL: http://teessann.blogg.se/
aziza

inte så mycket, varit på pride festivalen :)

<3333

2008-08-04 @ 17:43:46
URL: http://mangoapelsin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0