Dagens

åh, typ tråkdag i skolan. vaknade typ kvart över 6 för mamma visste inte att jag hade sovmorgon, så låg kvar till kvart i o sen smög jag in till kristins rum o hämtade plattången. var ganska snabb idag ås jag loggade in på datorn också, men den krångla så kunde inte skriva i bloggen .. & även inte svara på era kommentarer som jag ska göra snart.

men, orkar inte skriva så mkt så de blir Dagens ..
Dagens låt: the man who can´t be moved
Dagens frisyr: utsläppt plattat
Dagens smink: mascara, puder, foundation
Dagens klädsel: svarta mjukis, svart linne, blå kofta
Dagens (kvällens)planer: plugga. två prov imorgon -.-
Dagens händelse: skolan
Dagens längtan: kamera
Dagens dummaste: förkylningen & alvedonet som inte ville komma i min mage, haha!
Dagens saknad: äh.. ingen typ
Dagens bästa: snacket med evelyn på vägen till skolan från idrotten :)
Dagens vill ha: peengar (aa)
Dagens tråkigaste: hm , allt pluggande typ.
Dagens roligaste: läraren på so lektionen, haha jag kunde inte hålla mig från skratt. men fan vad han smaska...bakom min rygg , uuääh.
Dagens köp: 3 smakis drickor :) en till mig, en till jennifer&en till syster.
Dagens godis: inget, men kakor (a)
Dagens mat: frukost-inget, lunch-hamburgare
Dagens mående: ganska bra.. ont i huvet, magen & varm lite då o då bara..

puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0