första skoldan ...

vaknade 6.35 av alarm på mobilen & gick upp. satte mig med täcket på golvet o plattade håret.. sen tog jag lite oboy & passade teodor en stund för elsa skulle tvätta hennes tatuering. hehe lillen ville stå upp, men kunde inte. & ville inte ha hjälp av mig heller, haha. sen sminkade jag mig o klädde på mig lite kläder. & sedan blev det datorn en stund.
halv nio gick jag&kristin till doktorn. det var nummer 55 & jag hade 60. vi väntade en stund o när det var min tur fick jag berätta vad som hänt "jag tror jag har en nerv som kommit ikläm i armen. för jag har haft ont i handen i 3 veckor nu.. jag har slipat sängen.." sen skrev han ut tabletter till mig på apoteket & jag fick bandage på handen. sen gick jag hem, åt ett äpple & gick igen.
usch, skolan gick jag till .. fick se hela klassen igen & vi fick lite papper o scheman & skåpnyckel .. blä, jag hatar skolan! sen slutade vi (runt kvart i 11) & gick hem.
dörren var låst o jag hade inga nyklar så jag ringde elsa men hon va påväg till stan & jag fick ringa o väcka kristin som sov.. nu har jag bara ätit lite lasagne & har sjukt ont i handen&armen .. orkar inte skriva mer.
PUSS


Kommentarer
Matilda

sv. asså? hur var den?? jag har inte ens vart i skolen ennu. skall åka om en timme.. gaash:D

2008-08-18 @ 11:28:56
URL: http://matehilda.blogg.se/
Matilda

sv okej. vilken klass går du i?

2008-08-18 @ 12:01:49
URL: http://matehilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0