hahaha , host , hahaha , host

precis klivit ur en lång dusch. för kom för en stund hem från mitt lilla mensmonster :) träffades halv sju & var i två timmar.
haha vi skratta åt varenda lilla sak! som när jag fråga om de gick o stänga fönstret & försökte , jennifer; "det går om man e bamse" så stängde hon hennes men inte mitt. haha de gick inte för vi skratta så mycke. haha åh, de va kul de :D men vi gjorde inte så mycke, eller jo snacka somfan. & jag hosta hela tiden. det lät typ "hahah, hosthost, haha, hoooost, hahaha, host" .. inte bra dedär alltså. kunde ju knappt snacka.
men mamma smsa då o då o frågade när jag kom hem, haha hon ville väll se min glada min. för när jag kommer hem går mamma direkt fram till mig o säger "gå in i ditt rum o kolla brevid vattenglaset på fönsterbrädan.." jag; "varför?" helt orolig typ,haha. men blir superduper glad när mina pengar till kameran ligger där :D woho! snacka glad jag blev, haha. nu har jag 1000 & lite mer ;) yes, det blir shopping påengång när jag kan!

menmen, gud, är det bara jag som tycker det känns som onsdag?! jag har hela tiden tyckt det. & jag som satt o plugga på engelskan (som jag skrev i förra inlägget att jag skulle göra) för jag trodde läxan var till imorgon (torsdag) men det är ju bara onsdag imorgon! .. hm, konstigt.

nu ska jag ta halstablett o sen kolla en stund på so you think you can dance även fast jag ska upp kl 6 imorgon (!) jag kommer tvinga mig själv upp för jag vill snacka med mamma på morgonen om lite allt möjligt & jag hinner inte om jag stiger upp kvart över för då är jag bara sur & trött o hon åker halv 7.. aja, haha inget ni behöver veta igentligen!

men min kväll ;
leta efter kamera (jag vill inte ha den rosa längre.. vill ha en svart)
ta halstablett, kolla på tv (iiih jag kommer inte kunna hålla mig ifrån choklad!! ih, jag får inte, får inte.)
sen blir det tablett mot inflamationen i handen
& sen the voice på radion & sova.
skriver nog på morgonen imorgon igen, pussssar från lilla glada karin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0