i laaav mönstrade stora tröjor.

nu har precis systers kompisar åkt hem. fan va skönt .. haha. men när vi skulle äta hamburgare så åt alla hennes kompisar först..& jag fick vänta o vänta... när jag gick ut för att hämta den sedan så satt alla o glodde på mig! alltså serri, jag är fan rädd för dom.. haha! hade jag en stor fet fläck på häcken, eller såg jag bara ut som ett mongo? hm.. när jag inte pallade med dom mer så hoppa jag in i duschen längelänge. & när man kommer ut o klätt på sig i rummet är det folksamling i köket.. & senare satt jag o mamma o prata om lite allt möjligt.. blandannat teckenspråk. för en kompis till syster kom o snacka med mamma & det var vissa ord jag inte fatta.. så hon tycker jag ska gå en vecka på skolan & lära mig eftersom jag kan så mycke redan . hm, jag vill, men ändå inte för rasterna är så tråkiga då + jag pallar inte gå med den där klassen... aja, vi får se hur det blir. jag tycker jag kan gå lite kurser hemma,haha!

men nu har jag suttit o kollat på kläder på olika sidor.. & jag älskar mönstrade & stora tröjor! hihi :)

det var några av dom.. vad tycks ? ;D

IMORGON;
vakna av mig själv. jag tänker inte sätta på nåt jävla alarm på mobilen,hehe.
går upp & fixar välling tror jag. (måste prova! hihi)
runt 12 blir det klippning. (iiiih, gissa hur rädd jag är!)
sen ska jag fråga om jag får köpa foundation på h&m och gå in o kolla på tröjor på bikbok&cubus. (hoppas jag hittar en vit tröja! håll en tumme för mig (a))
sen åker vi o lämnar systers kille & åker till biltema o köper nåt som mam skulle ta med sig till jobbet.
och sen hem..
SHIT, om det tar ca en timme o klippa sig, & sen ska jag gå runt i affärer o dra ut på tiden & sen ska vi åka o lämna honom & till biltema.. shit, jag kommer ju fan inte hinna!
för halv fyra ska jag åka till kungsan med tjejerna o se på the voice.

ojoj .. får se hur det blir med allting. kommer iallafall bara hinna skriva nåt i bloggen på morgonen & sent på kvällen. sen måste jag äta lunch också..! haha det får väll bli donken medans mamma går in på biltema eller nåt.
oj, förlåt för långa inlägget. (a) hihih.
nej, hejdå! får inte skriva mer + handen är helt död.. måste fan till läkarn lr nåt :s pallar nt mer.


Kommentarer
lisa

Få gratis smink eller presentkort genom att samla poäng! Bli medlem på gratismakeup genom att klicka här nedan så får du 50 poäng som välkomnspresent!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=19411

2008-08-15 @ 22:27:04
Matilda

sv. okej. jo en bra dag har man allt haft sj ?

2008-08-15 @ 23:22:40
URL: http://matehilda.blogg.se/
Sara

Absolut, läser din blogg varje dag, skulle inte missa ett inlägg bara för att det är långt iinte då!



Jaa det ska bli skönt att inte behöva börja skolan på måndag, hoppas du får det bra då.



Hade bra, kram!

2008-08-15 @ 23:56:08
URL: http://februaritjej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0