Whisper´s Hello I miss you miss you

var det bara i tungelsta som det ösregnade ner? - det verkar så. för varken i handen eller stan regnade det.. men här satt jag hemma vid datorn o de började regna, åska & blixtra. massa buller & jag blev rädd, hihi. brukar inte bli det, & jag fick tillomed ont i huvet för de hördes så högt (?) men det lugnade ner sig efter ett tag som tur var, hihi.




men nu är ja jättetrött & tror fan ja ska gå o lägga mig nu så tråkig som jag är. jag har verkligen ingen lust o vara vaken längre. orkar inte fixa bloggen så mycke mer än vad jag har gjort - gillar ni det? & jag mår inte direkt super ..
menmen. jag skriver mer imorgon.
puss & godnatt(?)


Kommentarer
Carro

de regnade skitmycket i handen också :o

jag skulle precis åka med bussen hem när de började.

blev skitblöt när jag sprang över vägen xD

2008-08-23 @ 00:28:40
Amelia

ja det blev jätte fint :)

2008-08-23 @ 13:58:49
URL: http://amelia93.blogg.se/
R y d b e r g

Jäklar vad regn det måste kommit hos er.. :(

2008-08-23 @ 16:56:31
URL: http://MariasLya.blogg.e/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0