Jag trodde jag skulle få sovmorgon...

... men det får jag inte!
näpp, för jag ska till doktorn imorgon kl 8 (!!) eller jag kan nog gå runt halv 9, 9 för sen kl 10 blir det skola. måste bara hinna till den. aja, så jag stiger väll upp runt 6,halv 7 (omg va tidigt).

Dagens låt: karii-n @pea :)
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: ingenting
Dagens klädsel: mjukis, linne & mammas stora myskofta
Dagens (kvällens)planer: platta håret, välja kläder till imorgn, sova
Dagens händelse: elsa&teodor har kommit & stannar till torsdag.
Dagens längtan: imorgon faktikst. men inte att få gå upp tidigt
Dagens dummaste: handen & huvet
Dagens saknad: mååååånga <3
Dagens bästa: sängen
Dagens vill ha: foundation (mamma köper till mig imorgn:) )
Dagens tråkigaste: dagen!
Dagens finaste: tröjan på stadium & viktors vita tröja (vill haa!!)
Dagens köp: inget
Dagens godis: mörkchoklad
Dagens mat: frukost-två mackor, lunch-lasagne & middag-lite ris (var så trött o ville bara duscha)
Dagens humör: förut dåligt, nu ganska bra


Kommentarer
Matilda

sv spännande. blir de några bra bilder då?

2008-08-17 @ 20:54:26
URL: http://matehilda.blogg.se/
jannika

sv: hihi . okej.. ibland önskade jag att jag oxå fick nytta av en plattång (a) mitt hår är nämligen övernaturligt platt ? :O

okej , tröjjan finns på gina tricot (på rea) är egentligen en sån som man ska ha som en typ kjol men jag gjorde om den (a)

2008-08-17 @ 21:04:18
URL: http://jannileius.blogg.se/
Matilda

sv. ååh vad kul:D

2008-08-17 @ 22:13:26
URL: http://matehilda.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0