Jag var inte Lite rädd ...

... Jag var Mycke rädd igårkväll!

ja, när jag hade gått ifrån datorn så gick jag till tven & hämtade chokladglass . hihi var så sugen på choklad men vi hade bara glass med det så det fick bli de :) & såklart beck film "beck-vita nätter" . & hela tiden kollade jag ut mot köket (två rum därifrån jag satt). för det kändes som att någon var där. snacka om att jag var rädd (aa) + regnet öste ner & igår var det kvällen jag inte gillade när det regna .. jag brukar gillare, men inte igårkväll, nej. aja, ringde viktor hihi & han va övertrött o skrattade åt alla konstiga saker på msn (ähm?). beckfilmen tog slut & jag kollade på CSI en stund & sen X-effect (stavning?) sen gick jag mot sängen kl 12 & en stund senare kom rebecca, min syster, med mobilen i handen & frågade vad dedär var för nåt. hon höll fram mobilen & det var ett mms från ett konstigt nummer & ingen bild, utan bara text "såhär får det inte se ut i logementen" typ. äääh?:s rebecca gick till datorn som hon precis stängt av & senare kom jag upp & kollade på hitta.se vem det var. vi skrev in numret & vår mammas namn stog där, + namnsdag, födelsedag, adress .. vi kollade om&om igen på numret men det var inte vår mammas nummer & jag har inte för mig att hon haft sånt där nummer innan .. & hon låg o sov då vi fick mms;et. läbbit. men vi gick till sängs både hon&jag. sen fråga hon om hon fick sova i mitt rum för de var fullt me småkryp i hennes rum (bla. hoppare) . men jag följde med o dödade dom & sen blev det the voice på radion & somnade runt två med herbert (min stora nalle(a)) kramande runt mig.

vaknade halv 7 av en hemsk dröm & var väldigt pigg. gick upp på toa & sen till sängen igen. var typ halvpigg haha. det va så skönt o ligga i sängen (aa) somnade typ 5minuter då&då. & lyssnade på "vakna med the voice" på radion. hihi. det kändes som en regning skoldag & jag var hemma o låg i sängen & var sjuk hehe .
men jag gick upp nu tjugo över 11 & en lapp på bordet "är o fixar saker. pappa. ring om det är nåt". & mamma är på sjukhuset och tar bort sin stålgrej som hon har haft i tån (har skrivit om dehär förut i bloggen, rubriken var då "inte familjens dag" lr nåt, om ni e intresserade) & rebecca sover. så nu sitter jag här ensam..

vet inte vad som händer idag. skulle igentligen träffa alla tjejer & sticka o bada, men vädret e inte direkt super .. så det får vi göra en annan dag. saknar alla massor! men det blir nog bara chill hemma idag. (?)

Vad gör ni på en sån här regning dag? :)
Pussspusss. ursäkta för det långa & kanske ointressanta inlägget.


Vattumannen 21/1-18/2

Tisdagen blir riktigt avkopplande och trevlig, även om ditt kärleksliv är en smula turbulent just nu.



Kommentarer
sandra

hehe ;D tack desamma ^^

2008-08-05 @ 12:20:07
URL: http://sessah.blogg.se/
N I C O L E

tack så mycket, ha det bra du med :)

2008-08-05 @ 12:26:13
URL: http://kiwiz.blogg.se/
kajsa

sheeet, haha. skulle med ha varit rädd :)

2008-08-05 @ 12:28:15
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/
Dilan´s

va jobbigt

2008-08-05 @ 12:41:59
URL: http://dilo.blogg.se/
isabel halldin

det är inte många som orkar, men jag tycker ändå att det är kul.. ibland! ;)

2008-08-05 @ 13:10:04
URL: http://halldinlopez.blogg.se/
Jennie

lustigt det dära med mms'et..

2008-08-05 @ 15:08:24
URL: http://jensis.blogg.se/
Viktor Larsson

det jag garva åt det va för fan as kul haha XD

2008-08-05 @ 15:49:12
URL: http://larsssonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0