massa pluggande : pallar inte!

orkar inte skriva långt.
orkar inte med skolan! vi har fått läxa, eller ja, vi ska ha prov på tisdag på värsta svåra grejjen! kommer dö! sen ska vi ha jävla redovisning för hela klassen o rita en stor bild & skriva en massa! shit.
idag på matten pallade jag ingenting! min hand orkade inte.. jag fick skriva med vänster (bäbisstil blev det). usch, jag orkar inte ha ont i handen mer.. :( käkar 10tabletter per dag vafan! ska ta 3 innan läggdags & har ätit 7st nu..

menmen, fick lite panik imorsse.. för mamma o teodor kom in i rummet kvart över sju & teodor satte sig där & tog min borste i munnen & sen gjorde mamma en macka till mig o då skulle jag hålla koll på vad han gjorde i rummet. kröp runt o tog på allting, haha. sen ville han komma o sitta i mitt knä, fast jag satt som en skräddare så han kunde inte, haha! så söt! men jag hjälpte han o sen stog han där på mina fötter, hihi. men sen fick han gå så jag kunde fortsätta sminka mig. :)

ikväll får jag ; svarta leggins (som jag ska ha imorgon om de inte blir för varmt),
sprej till håret så jag inte sliter de såmycke som jag gör när jag plattar
& kanske vit tröja. :D
woho, jag bara sitter o väntar tills mamma kommer hem :) och igår fick jag foundation. woho, har inte haft nån på jättelänge (bara puder).
aja. nu orkar jag inte skriva mer (handen död)

puss, haft en bra dag?


Kommentarer
Viktor utan Q

hoppas itne vit tröja så jag kan retas lite mer :) <33

2008-08-20 @ 16:52:45
URL: http://larsssonn.blogg.se/
Jonna

haft en ljuvlig dag:)

2008-08-20 @ 21:18:11
URL: http://jonnaa.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0