Ska ut om 7 minuter!

ojoj. tiden går fort när man har roligt.. eller, jag & kristin gick till shell. blev körsbärs halstabletter till mig & jackan till henne. haha säger att jackan inte var fin! så hon ska lämna tillbaka den & köpa en annan :) åh, vill också ha .. haha , får nöja mig med alla saker som jag kommer få nu så.
jag&kristin har även kollat på siba.se efter kameror :) vi hittade en annan som verkade väldigt bra. men vet inte riktigt om den var tillräckligt fin. hm, jag ska fråga i affärer sen på lördag om mamma e hemma o kan följa med ;D längtar oerhört mycket haha.

nej, nu fick ja sms från jennifer om att det regnar som jag inte märkt, haha. så jag ska hem till henne nu.
skriver kanske mer efter duschen som jag tar ikväll! pusshej


Kommentarer
erik

Gör så :)

2008-08-26 @ 18:40:54
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0