skola idag & nu äre heeeelg.

imorsse vaknade jag halv 7 av att mamma väckte mig. hm, dumma mobilen dog mitt i natten så mitt alarm ringde aldrig. men hon tyckte inte ja hade feber så jag gick upp direkt o börja fixa mig,haha. var väldigt glad&pigg. hela skoldagen har varit så. blev bara trött på slöjden&idrotten (trots att jag inte var med på idrotten). men hade det riktigt chill ändå. gick runt lite med pierre, jonny, jerry & emil. men mest med emil eftersom han var den som inte fuskade, haha. efter idrotten skulle vi bära väskorna åt alla andra o dom skulle ta konsumrundan tillbaka.. så såklart fick jag ta allting, eller killarna tog nån väska :P hehe, emil den snälle där med som ebjöd att ta någonting (bara jennifers jacka, medans jag alla tunga väskor,haha!)

när jag kom hem blev det makaroner o köttfärssås för jag hade bara ätit två mackor idag.. mh, gott! eller blev fööör mätt.. usch jag mår illa nu ... & snart är det middag..usch!
aja, efter jag ätit får jag sms från jennifer. stackarn har suttit utanför huset o letat efter sina nycklar. så jag gick med henne till skolan igen så snäll som jag är. det va låst så vi gick in vid treorna & sen till c-laget där vi mötte vår idrottslärare o bad om nyklarna. så vi gick ner till gympahallen o leta, där dom inte fanns. så hon lämna tillbaka nycklarna medans jag gick till b-lagat.. där var dom inte heller. så vi leta igenom hennes väska igen. då jag hitta dom! i engelska boken. haha smidiga jennifer :)

menmen. imorgon blir det jobba som jag sagt typ tusen gånger nu, haha. så jag stiger upp halv 6 (omg det är ju fan tidigare än vad jag stiger upp en vanlig skoldag!!) aja, sen skjutsar mamma oss iaf..
sen köper jag kanske en kamera. det beror på om mamma hinner & om jag orkar.. eller ja, haha såklart jag orkar. men ja, haha. annars blir det av på söndagsöndagsöndaaaag ;D

puss, bjuder på dagens outfit senareee.
haft en bra dag? :)


Kommentarer
Louise

ah, okej!

Nää, ska ta det lugnt och vara med pojkvännen å så. :)



Kram

2008-08-29 @ 17:28:14
URL: http://lowice.blogg.se/
Sara

Sv; Okej, plugga på en fredagskväll, låter inte förstaklassigt ;D



Hade bra, kram!

2008-08-29 @ 18:04:41
URL: http://februaritjej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0