Slå in drömmar.

har tränat benen lite, duschat, ätit lite glass, sett på tv, svarat på kommentarer & nu pussat på mobilen 22.22 & önskat mig EN sak.

inlägget under skrev jag ju om balett/modern dans. nu har jag bestämt mig. eller ja, bestämt o bestämt.. jag ska börja på nåt av det! jag tycker det e så fint. helst vill jag balett men modernt går också bra hihi. sen ska jag bannemig skärpa mig. dansar inte så bra just nu tycker jag .. var bättre förr (?) när jag sitter o kollar igenom mina dansshower - ler inte & gör inte stegen ordentligt nu. medans förut var jag , bättre. inte bra. jag vill uppfylla mina drömmar. jag har alltid drömt om att få stå på en stor scen, & ska bannemig göra det en vacker dag också! :D

har idag också börjat läsa en tjejs blogg, som jag gillar! hon undervisar dans & dansar själv. & har även varit med på floorfiller som jag älskade! gick ju o kollade på dom förut på oskarsteatern.. hihi. & nyss när jag kollade på småbarn som dansade så blir man ju själv sugen. + dom dansade bättre än mig (?)
haha nej nu ska jag sluta snacka. ska iallafall försöka slå in alla mina drömmar innan det är försent (:

söndag 10/8: träffa jennifer & ta en liten promenad kanske (:
måndag 11/8: tandläkaren "/
tisdag 12/8: kristin fyller 18. kanske resturang? om inte; ung08
onsdag 13/8: rebecca fyller 16. ung08 eller klippa snelugg
torsdag 14/8: ung08
fredag 15/8: ung08
lördag 16/8: the voice
söndag 17/8: grönan
måndag 18/8: skola 10-11 sen bada kanske


Kommentarer
I D A

Okej, balett och modernt är ju superviktigt! Om du inte dansat något av det förut är det bra att börja på nybörjarnivå även om man är grym på någon annan stil. Bäst balett & modernt har de absolut på balettakademien. Tycker du ska ringa dit och säga hur mycket du har dansat och fråga vilka kurser de rekommenderar! Dansar du bara för att det är roligt eller skulle du vilja satsa på dansen i framtiden? Å du ska aldrig skämmas över dig själv när du tar klass! Man är där för att lära sig :)

2008-08-09 @ 23:11:13
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Angelica

hehe vad bra :D hoppas du hittar nåt som passar sen då:D

2008-08-09 @ 23:17:10
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
I D A

KUL! Men då är det verkligen kanon att du börjar med balett och modernt! Jazz skulle också vara bra :) Det kommer du ha en STOR fördel av senare när du ska söka utbildningar! JA, det är tyvärr jätte dyrt att dansa :( Vill du ta massa klasser i många stilar skulle jag rekommendera Danenter Sthlm, http://www.danscenter.se. Där kan man köpa ett terminskort och sedan dansa HUR MYCKET man vill :) Finns både balett & modernt där :) Har du tänkt att söka något dansgymnasium senare?

2008-08-09 @ 23:53:36
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
josephine

nejmen, ska du på grönan på söndagen, det kanske jag också ska!:)

2008-08-10 @ 22:47:37
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0