Stökiga gubbar!

jusste. gud, jag måste bara berätta! alltså shit, poliser är typ .. puckade (?!)
min syster berättade om sin kväll/natt igår. hon fotar ju hammarby matcher , & igår mötte dom ju aik. shit alltså.. det blev ju bråk osv. & när dom skulle hem, är det massa poliser som bara kör & skiter i människorna, sen vid tåget så är det massa gnagare & bajare & massa poliser. min syster tappar bort sina två kompisar & är livrädd. sen så senare när hon ser dom så lägger sig ena kompisen ner på marken. för en polis slog henne med såntdär, järnrör (?) på benet! hon gjorde ju inte ett piss, & wtf. jag fattar inte :s killarna blev iallafall assura på poliserna vilket jag tyckte var bra.. hehe, men vafan, helt sjuka ju!

aja, ville bara säga det. haha, hejdå nu går jag till tven, puss!



Kommentarer
Amelia

knäppa idioter! hahaah

kram!

2008-08-27 @ 16:58:30
URL: http://amelia93.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0