tandläkaren

helluuu .
min dag:
vaknade tio i 12 (?!) & gick upp. bara jag&kristin hemma o hon sov. åt lite spagetti & sen vaknade hon. vi gick till bussen tio i tre (för vi pallade inte va hemma o vänta på att tiden skulle rinna på). sen tog vi bussen o där på sitter anton (http://antonlarssson.blogg.se/) jag hälsar på han & han bara visar sitt hål i örat (han har töjt till 20mm(...)). lite senare gick kristins kompisar på på bussen så jag satt bara där o lyssna på musik. gick av vid åbygården vid vh & sen satte vi oss utanför lägenheten till vår tandläkare o väntade på mamma&syster. aja, klarade mig från hål i tänderna denna gång också! :D är man duktig,så är man ;) menmen på vägen hem köpte jag en glass hihi. & hemma sen blev de mat . var inte så hungrig då..
aja, vid sju träffade jag jennifer. jag hade planerat att gå promenad, träna, duscha, måla naglarna & fixa mig ordentligt osv. men inget av det blev av haha. vi gick ut till fotbollsplan , men de var inte länge vi var där eftersom massa getingar kom. så vi gick lite balansgång (haha ni ska se oss:D vi e duktiga:)) & lite senare kom felicia&clara. stog o pratade med dom tills kl åtta då de börja regna & vi gick in.

imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. först kl halv nio (!) blir jag väckt & sen blir det pankakstårta eftersom kristin fyller 18 :) sen kanske jag, mamma&rebecca åker o klipper oss. det blir ett kanske för vi kanske ska klippa oss hos kristins kompis som e frisör, men vi vet inte när hon jobbar, & hon har inte svarat på sms. så imorgon bitti vet vi när hon jobbar & det blir antagligen på lördag. men om hon inte jobbar denna vecka så åker vi imorgon till farsta.. ih, jag blev inte nöjd senast jag klippte mig där, men ska säga att dom BARA ska klippa lugg & INGENTING på längden. hihi.

Dagens låt; I Don't Wanna Miss a Thing
Dagens frisyr; slarvig knut..
Dagens saknad; vännerna
Dagens vill ha; allt
Dagens längtan; imorgon = tårta :D (aa)
Dagens klädsel; vita mjukis stadium, svart linne bikbok (woho. jag fick det linnet igår! det har varit på en liten utflykt till kristins kompis & har varit där i flera månader. men nu ere mitt igen & har fått ett hål & blivit större..), blå adidas kofta stadium
Dagens köp; glass.. fast inte från mina pengar(a)
Dagens vill göra; klippa snelugg
Dagens mående; bra

ursäkta tråkiga inlägget. roligare kommer imorgon! jag har bara inget kul o skriva. ikväll blir det mys framför tven med beck om jag orkar. puss


Kommentarer
stina

ja visst e han..blir helt kär:P

2008-08-11 @ 22:18:06
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Jenny

desamma=)

2008-08-11 @ 22:21:32
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
belinda

jag va med hos tandläkaren idag :O



Hade du kul? XD

2008-08-11 @ 22:58:18
URL: http://misstricky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0