trötter ...

... eller nej det är jag inte.
men jag har asont i foten! :( mh , nu tycker alla synd om mig, va bra :) men jag vet inte vad jag har gjort.. den e helt död - precis som min hand.. mamma försökte massera min axel&arm men de gjorde lite ont.. & hjälpte inte. :/ aja, jag får försöka själv..

imorgon åker iallafall vi till ung08 . jag, jennifer, evelyn, hannah, mickan, aziza. nicenice. sticker 11 så vet inte om jag kommer hinna skriva på morgonen, för man måste ju också platta håret o skit.
aja, ska se sytycd nu, eller ja, om 25minuter. haha men gud vad ointressant fakta. kanske skriver mer ikväll om jag har nåt o skriva & orkar. pussssar / K


Kommentarer
Anglica L

Hoppas din hand och fot känns bättre snart!

Kram

2008-08-13 @ 23:07:06
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0