1 December. Trött!

alltså.. vet inte vad som händer mig, hehe. ni kan ju gissa vilken tid jag vaknade imorsse?
somnade runt kanske 1-2 igårkväll för jag var så pigg, men ändå trött osv. och så drömde jag så hemskt.. att jag blev jagad och skulle dö och ingen ville hjälpa mig, kanske låter lite kul men det vare iiiinte i drömmen :o sen sov jag ända till kl 8 imorsse (!!) fast tur var så hade vi sovmorgon, men fick snabba mig lite och gick sen hemmifrån tjugo i 9. hann precis :) doc glömde man gympapåsen. och jag tänkte vara med iallafall, men vi skulle ha redskap, så kunde inte vara med iaf.. ups, thihi.

jag hatar A, Haha. Men älskar E & M :)<3 nu vet ni det, haha.

Måndag 1/12; skola. promenad ikväll & sen duscha
Tisdag 2/12; skola, tid hos kuratorn (känns som jag kommer glömma bort.. hehe
Onsdag 3/12; skola, dansträning
Torsdag 4/12; skola, eng prov.
Fredag 5/12; regeringen med klassen (om mitt leg. hinner komma)
Lördag 6/12; barnkalas, Teodor 1år. Emil 14år. grattisgrattis till er :)
Söndag 7/12; sova.


jag ville vara lite röd idag när de bara är 23 chokladbitar kvar :D hihi.
& så hade jag jättelockigthår, som ni kanske ser.. höhö.


Kommentarer
jannika

sv: aa ganska nära handen c :D asså om du vet vart söderbymalms skolan ligger så är det typ precis vid den busshållplatsen . (:

aa, reprisen är kl kvart över 6 (:

2008-12-01 @ 17:10:47
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/
Sara

Sv; ja jag har haft en bra dag, har du det?<3

Åhh,, jag älskar att öppna första luckan i chokladkalendern, det om nåt blir man aldrig för gammal för.

Kram

2008-12-01 @ 20:29:50
URL: http://februaritjej.blogg.se/
ERIK

haha vadå, annalisa är cool! :D

2008-12-01 @ 20:39:53
URL: http://eerikandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0