11 December. Skoldagen slut men mycket kvar.

vaknade och kände mig tvungen att gå till skolan. drömde så hemskt också att jag nästan grät. aja, sant var det iallfall inte som tur var. jag steg upp o fixade mig. otroligt seg att jag fick skicka sms till J och fråga om vi kunde gå kl 8 istället, vilket vi kunde och kom precis i tid.
började med halvtimmes no (vi brukar ha 1 o en halv timme), sen gick vi till samlingssalen o hade engelska o kollade på någon film vilket jag inte minns namnet på. sedan matte, då vi fick göra matte omprov, det gick sådär, men jag slipper ha muntligt med min mentor nästa vecka iaf sa han :) då efter jag skrivit de kom kuratorn o hämtade mig o ville prata.. och efter jag snackat med henne ville carina att jag skulle va i cafeet, men ville inte missa slapplektionen språkval , som blev inställd, så vi fortsatte kolla på den konstiga engelska filmen igen. och sedan musik, då vi hade vikarie o fick sjunga jullåtar och sen skulle vi spela jullåtar, men jag hade ingen grupp så satt utanför med min gitarr o körde lite med anton tills dem från hkk kom o skulle stämma om min gitarr o störe, hehe.

menmen. nu hemma har jag fått två brev, haha äntligen. jag som älskar att få post (aa) de var frida tidningen och mina pengar från när jag delade ut "mitt i haninge" tidningen. tjändade tydligen 125;- :o trodde bara 70, menmen, jag klagar inte :D

ikväll runt 10 i 5 ska jag & pappa till skolan igen, på möte. träffa sos & kuratorn.
sen efter det ska jag gå ner till idrottshallen, för där är det luciacupen :) för er som nt fattar någonting, så är det att A-laget, B-laget och C-laget tävlar mot varandra i bästa luciatåg och innebandy matcher i alla klasser från 4-9. och den som vinner vinner pengar tror jag(?) förra året vann vi, B-laget, för vi var typ bäst på matcherna höhö. menmen, vi får se ikväll :)

ska inte slösa på eran tid mer nu (; . pusspuss o ha en bra kväll :D


Kommentarer
ERIK

allt bra? :)

2008-12-11 @ 16:33:46
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
rebecka

haha, jo. tack detsamma!

2008-12-11 @ 19:01:04
URL: http://bbeks.blogg.se/
Filippa

Mihi, tack så mycket! :)

2008-12-11 @ 21:52:15
URL: http://flings.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0