12 December. Äntligen fredag.

hade inte käkat på 22 timmar, osmart av mig jagvet. men åt nyss en macka o fybubblan vad jag mår illa!

menmen. mötet igår gick bra, tog en timme o sen gick jag o mötte jennifer&evelyn vid idrottshallen. sen var jag väll med evelyn hela kvällen och ibland viktor, jonny, pierre, hagman, jennifer, fille, sakina, victoria, mickan o några fler. nicenice. eller ja, en stund, hagman puttade i mig i en ganska djup vattenpöl... fytusan vad kallt! jag hade ingen känsel i mina tår när jag kom hem.. seriöst. och sen somnade jag runt 2, och väcktes av sms från jennifer kl 7. B-laget vann förästen :) woho.

dagen idag har varit låååång. slapp engelskan då vi kollade på lucia tåget, fast min engelskalärare tvingade mig att kolla på mitt prov även fast jag inte ville. haha. hon kanske var stolt? (a)

men nu måste jag gå. fixa mig lite och vila magen. träning ikväll från 5-6. pusshej.
och så idolfinalen ikväll, vem vill ni vinner? för mig spelar det ingen roll faktiskt :o


Kommentarer
belinda

keeeeevin måste vinna! :D

2008-12-12 @ 16:45:30
URL: http://misstricky.blogg.se/
rebecka

ikväll så blir det thaimat och idolfinal. i helgen blir det troligtvis twilight och middag inne i city. själv då?

2008-12-12 @ 19:40:26
URL: http://bbeks.blogg.se/
rebecka

KEVIN! jag har känt på mig från första början att han kommer att ta hem segern. själv?

2008-12-12 @ 21:26:40
URL: http://bbeks.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0