18 December. Sista skoldagen.

JULLOV! :D
kom precis hem. sitter o dricker oboy och har precis gett mat till muffins. inte nöjd med betygen, men det får duga. Godkänt i allt förutom so. fast jag trodde jag skulle få IG i både svenska & idrott innan jag visste att jag skulle få G i båda. och bara G i bild? jo kanske för att hon slarvade bort mina bilder...
hm, vart ska man praoa sen då? :o
har huvudvärk o varit yr hela dagen. och fryyysigt! men det var jag nog inte ensam om. nä, vi gick runt i stan och kolla på gamla byggnader i, hur länge var de tro? 3 timmar typ. men sen fick vi sitta o käka så de blev donken med en milkshake till lunch :) och såklart ballonger som killarna i klassen sen tog sönder.
men, jullovet, höhö jag vet inte vad jag ska göra ? ska nog försöka träffa evelyn innan nästa torsdag då hon åker till egypten. menmen, denhär veckan är iallafall proppfull!

har ingen lust med dans ikväll heller. inte med min huvudvärk.. men jag måste.. jaja, bara en timme, det klarar jag av. får vara glad att jag kan vara vaken hur länge som helst ikväll och får sova hur länge jag vill imorgon. wihu.


(klickbara bilder)
bild 1; gissa vem? höhö. blev tyvärr bara några bilder på tåget för sen dog batteriet.
bild 2; gårdagens tränings outfit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0