19 December. Konstig natt, konstig morgon, konstig dag.

det blev ingen glass igår. jag blev så trött att jag gick o la mig..

men godmorgon.. och nu åker en ambulansbil förbi , hehe blev bara tvugnen o säga de.. och nu åker en polisbil förbi.. menmen, sitter här med huvudvärk och vet inte riktigt hur jag mår. det är tyst, fast nu sätter jag på lite musik. och jag är ensam hemma - skönt. fast jag vet att i slutet av dagen kommer jag gå runt som ett mongo och inte veta vad jag ska göra.
nej men, idag ska jag leta efter kläderna jag ska ha ikväll, imorgon&söndag. har typ panik (!!!) michel jackson låten skulle vi ha svarta typ kosym byxor som inte går ända ner, och vita höga strumpor som vi ska dra ner och så svarta skor & blå skjorta. (öh, jag vet bara att jag har blå skjorta) och till justin timberlake skulle vi ha typ svarta fin, men ändå fest byxor (?) och någon fin, men ändå fest tröja (?) whaaat? jag får spana in hans video på youtube och kolla lite (; och lära mig ett danssteg som jag jämt glömmer bort.

nej men nu orkar jag inte sitta här.. måste ha alvedoooon...
vad ska ni göra idag? är det också första dagen på jullovet för er?
puss :)
och nu åker två till ambulans&polis bilar förbi...


Kommentarer
andrine

Ajdå, hoppas det blir bättre!:)

tack söt <3

2008-12-19 @ 12:55:59
URL: http://aaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0