19 December. Tre timmars dans

tjena. träningen som började 6 och som skulle igentligen sluta halv 9 slutade kvart över 9. dansat hela tiden, eller nej nu ljuger jag. men fyra eller fem gånger blev det iaf + bland massa människor och värme + huvudvärk.
kläderna blev bra till michel jackson låten, men ska skaffa mig en slips till justin timberlake låten.
när mamma kom hem förut sa hon "du är ju helt utsliten". ja det är det rätta ordet för mig just nu, utsliten.
käkar nästan ingenting, haft massa dåliga prov i skolan, och fullt upp med dansen.
fyfan vad skönt efter helgen! ingen dans och ingen skola.
jaja, o så får det bli slutet på jordbro united nu tror jag. trots gått där i 5år. men som jag sa till mor , "jag ger inte upp dansen helt o hållet. jag slutar inte att dansa"
men imorgon blir det jordbro från 13.00 - ca 19.30. två dansuppvisningar 14&18 och två timmars lunch 15-17. vi hörs på morgonen och kvällen.
nu ska jag leta efter nåt kul o se på med en chokladboll och mjölk. puss!


Kommentarer
Freja

sv: på södermalm?:O

2008-12-19 @ 22:24:18
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/
Celina

Ahaaa.. ballt! ;) Dom är grymma! Var dansar du någonstans förresten?

Hoppas att du haft en bra kväll!

/Celina

2008-12-19 @ 23:22:35
URL: http://schlaijna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0