8 December. fyra skoldagar kvar...jäsp

Skolan tråkig och sömnig. känner mig rätt så duktig på so;n iaf. doc glömde jag boken i skolan så får nog ig på provet imorgon, suck! och på idrotten satt jag i soffan o pratade med victor. fy på mig,hihi. men slapp bip testet iaf. jag&evelyn får köra det efter jullovet för vi orkade inte stanna till kl 3 idag.
mötet imorgon flyttat till torsdag kl 17 istället.

sov i typ en halvtimme förut, och smsade med Evelyn och mammi. frågade om piercing i navlen, hihi vet inte riktigt vad svaret blev, men jag hoppas! :) &så ringde jag V. och nu smsat med Jerry o käkat en glass för jag mår så illa.

haha vad skulle jag göra utan min mobil egentligen?

seg och låång skoldag imorgon. måste duscha och platta håret ikväll. eller halvsova framför spegeln imorgon bitti och försöka kliva upp i tid.


Kommentarer
Moa

Jo det blir nog bättre om ett par dagar. :-)

/ Moa

2008-12-08 @ 20:26:45
URL: http://moaboaloa.blogg.se/
Anonym

hörru du! piercing i naveln gör så förbannat jävla pissont i fleeera veckor, man kan inte sova på mage och fy fan alltså. dessutom dyrt. jag bara varnar dig. vänta tills din kropp har vuxit klart i alla fall lilla flicka! ta nu detta råd från din klokare storasyster!

2008-12-08 @ 20:32:50
Ella

Jag hatade bip-testen, fick alltid så dåligt på dem, plus att det är så jäkla tråkigt att bara springa fram och tillbaka liksom...palla!

2008-12-11 @ 22:17:25
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0