9 December. Vilken morgon!

Godmorgon. ojoj vilken morgon. vaknade kvart i 7 , men hade ont i huvet så stannar hemma idag. och för en halvtimme sen ringde Robin. En kompis till min bror. jag satt o fundrade på vad han ville mig egentligen, eftersom min bror är ju inte ens hemma hehe. men det visade sig att han var underbart snäll och frågade vad jag ville ha för ny mobil (tror han jobbade med mobiler,3 ,för han skrek något till en jobbarkompis i telefonen om det). så jag lät ju jättetrött i telefonen och fick gå upp till datorn och kolla på den jag vill ha, och en annan som han föreslog, men det blev inte den. så nu skulle han ringa min mamma igen, och så får vi hoppas på att jag får min lilla älskling :D han vet iallafall att jag vill ha en med musik, och kameran är inte så viktig, och bara en enkel mobil med blåtand o de :) och en som jag kan smsa lätt & billigt med, haha för han misstänkte att jag gör det ofta.. höhö (a)

hur har eran morgon varit? lika stässande, trött, förvånande och rolig som min?

idag ska jag ha mys beck dag. kolla på massa beck. + ska få 4 nya beckfilmer i julklapp som pappa och jag kom överens om att han ska leta efter :) åh nu längtar jag ännu mer till julafton :D bara 15dagar kvar ju ! :o
ska ringa mammi nu och fråga vad tabletterna heter mot när man mår illa.
puss!


Kommentarer
Freja

sv: haha fuck you!

2008-12-09 @ 11:35:20
URL: http://tuffsomtaget.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0