Sammanfattning genom mitt 2008

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut?
japp

2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej tyvärr inte. provar dom iår igen.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5. Vilka länder besökte du?
bara lilla sverige

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
särkert

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
17 februari, och datumet jag nu inte minns.. haha

8. Vad var din största framgång 2008?
öh jag vet inte.

9. Största misstaget?
detdär.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
yes. sjuk tusentals gånger och skadat mig lite då&då

11. Bästa köpet?
min kamera <3

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder. och donken särkert.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jadå

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
typ alla låtar på min mp3. bla samzon

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
jag vet inte.. kanske umgåst lite mer med kompisarna

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
käkat massa godis

18. Hur tillbringade du julen?
hemma

19. Blev du kär i år?
jadå det var man ett tag.

20. Favoritpogram på tv?
The hills

21. Bästa boken du läste i år?
läser inte.

22. Största musikaliska upptäckten?
va? jag vet inte.

23. Bästa filmen du såg i år?
oj.. äh, Step up och Center Stage tror jag.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
minns inte vad jag fick haha. men jo örhängen typ :p

25. Något du önskade dig men inte fick?
yes, mobil.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
var i handen c med några tjejkompisar och sen stack vi till vallav. o gick runt :p riktigt trevliht.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
yes, lite mer glada stunder skulle inte skada.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
blandad.

29. Vad fick dig att må bra?
rätt många personer i olika tillfällen.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
vet inte.

31. Vem saknade du?
ingen tror jag.

32. De bästa nya människorna du träffade?
minns inte vilka jag träffade iår och vilka jag känt sen nåt år tillbaka, höh.

förästen, märker ni min blogg? allt svart blev till vitt och allt vitt blev till svart ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0