21 December. En kväll med Top 3 från Idol och Evelyn

oj, tja sötisar. vilka korta inlägget det blivit idag och igår. men nu kommer långt här, + söta bilder :D
igår gick dansen bra. första gick väl lite sämre, glömde bort ett steg o så, men efter att ha käkat hamburgare med aziza och tjejerna i hennes dansgrupp så gick det bättre på kvällen :)
idag hade vi bara en dansuppvisning och det gick bra. superduper på michel jackson låten! hoppas dom väljer den dansen på videon.. men på justin timberlake glömde jag bort steget som jag glömde igår på första uppvisningen också. attans. jaja, inget att göra åt just nu.

jag kom hem och tog mig en dusch, käkade lite middag efter att inte käkat det igår och i fredags och sen gick jag till bussen. fast såklart hade man kollat fel så efter att ha suttit o väntat i en halvtimme kom evelyns mamma o skjutsade oss till handen c där det var proppfullt! sötis robin, alice & kevin som sjöng en låt var. sen var det dags för signering. alla knuffades medans jag och evelyn bestämde oss för att ta ett glas vatten i värmen. och sen mötte vi på sebbe&hans kompisar. och sedan trängde vi in oss i kön och fick atograferna. haha jag glömde krama dom. var helt inne i robin att jag glömde, haha dum man kan vara! jaja fick iallafall foton ;)
sen mötte vi sebbe&emil som höll oss sällskap hem i bussen. najsnajs.
nu har jag svullat massa choklad & smsat med lille jennifer :)
nej, bilderna får ni imorgon! jag måste göra om dom.
puss från mig. har ni haft en bra dag? och kanske var ni också i handen centrum idag? :)


Kommentarer
ANGELICA

sv: nej jag har precis kollat på film och så med min mamma :D haha.

du då? :)

2008-12-21 @ 23:16:48
URL: http://angos.blogg.se/
andrine

Det har jag verkligen haft! =) & detsamma.



God jul på dig <3

2008-12-21 @ 23:18:18
URL: http://aaas.blogg.se/
Anonym

Vad kul med din dans och se idolerna, ha en bra jul tjejen

2008-12-22 @ 10:22:53
URL: http://thedevilwears.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0