frågortillmig

så tråkigt. precis kollat på lets dance med lite glass.. somsagt sjuk. men har blivit lite bättre. ska ändå gå o lägga mig snart för de kanske hjälper mot feber? (a) hihi

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? kanske
Vilken årstid tycker du bäst om? sommar!
Brukar du sjunga i duschen? nej inte ofta. men kan säga att ja dansar i duschen
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? dans (a)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? japp
Vad är viktigast för dig? vänner kanske :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? allt jag ville haha
Tänker du mycket på ditt utséende? ja
Vad får dig att slappna av? typ lugn musik
Är du mörkrädd? hihi ja om det är en sen kväll & jag är ensam eller någon har precis berättat läskiga historier (a)
Vilken färg är snyggast? beror på vad
Tycker du matte är svårt? nej, förutom procent är ganska svårt tkr jag (a)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nääe..
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? runt 10-11
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? haha oftast på den som har gjort mig ilsken
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? jag bryr mig inte :P
Bråkar du och dina syskon ofta? händer då&då
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? alla närmaste <3
Läser du ofta böcker? nnja
Vad föredrar du för sorts filmer? romantiska komidier
Vill du gifta dig? japp!
Vill du ha barn? jupp ;)
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för? inget speciellt
Vilka länder har du varit i? spanien .. haha vet inte faktiskt vilka fler
Vilka husdjur har du haft? höns, tupp, fiskar, katter
Är du bra på att laga mat? nej
Var badar du helst? i pool
Vad dricker du för alkohol? dricker inte :P
Vilka djur är du mest rädd för? spindlar bl a.
Har du nånsin skadat dig själv allvarligt? näe tror inte de
Gillar du att dansa? yepp!
Vad har du för klädstil? jeans, tjockiströja, linne, t-shirt. haha
Är du flygrädd? nej
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? spelar ingen roll eftersom att jag inte röker
Vad dricker du helst när du är törstig? juice
Tror du på liv efter döden? jag hoppas på de ja
Vill du gå ner i vikt? nej ..
Har du varit deprimerad? ja nån gång jo
Tror du på livslång kärlek? ja...
Vad äter du helst när du ser på film? olika
Lever dina föräldrar tillsammans? ja ...
Har du tandläkarskräck? nej
Vilken hårfärg har du naturellt? ljusbrunt typ
Biter du på naglarna? nej. slutade för ett tag sen (;
Är du beroende av något? näe inte vad jag vet..
Vilka Internetsidor besöker du varje dag? msn, playahead, bilddagboken
Hur ofta motionerar du? går promenader varje dag typ med jennifer,så (:



Kommentarer
Anonym

bilddagboken? vad heter du där?

2008-02-10 @ 18:53:10
karin

karii-n heter ja på bdb för dig som undra..

2008-02-28 @ 17:52:54
URL: http://aanderssson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0