grattis aziza fjorton år idag

jag har blivit frisk. skulle helst vilja bli sjuk nu , så man slipper några dagar i skolan, men inte helgen. ingen fest blev det, utan bara melodilfestivalen själv med glass. inte så speciellt kul.. idag har jag inte gjort ngt typ. kollade på en beck film som jag har sett typ hundra gånger.
ikväll har jag inget för mig heller. plugga rejält borde jag nog göra . men med ett sött sms skulle inte vara fel (a)

Dagens låt: i en rosa helikopter
Dagens frisyr: knut
Dagens smink: ingenting
Dagens klädsel: myspys
Dagens händelse: tråkat
Dagens planer: plugga & rita 
Dagens vill ha: lov
Dagens saknad: mikaela
Dagens finaste: ingen
Dagens måste: plugga
Dagens dricka: inget
Dagens köp: inget
Dagens mat: pasta
Dagens sjuka: lite ont i huvet 
Dagens kärlek: ritblocket , haha
Dagens mående: trött


 grattiiis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0