läs&föreställ dig

KALLT UTE? ja. eller solen skiner då
SISTA DU ÅT? makaroner (ovanligt nej)
HAR DU EN GITARR? nej men skulle vilja
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA? vetinte
SKULLE DU TACKA NEJ TILL SEX IDAG? haha ja
TYCKER DU OM DATASPELSVÅLD? näj
HAR DU BRA HÖRSEL? ja när jag bestämmer mig för att höra 
HAR DU NÅGRA TRUMMOR? nej, skulle vilja ha de också (a) 
TITTAR DU MYCKET PÅ TV? bara efter en lång skoldag typ
NÄR SPYDDE DU SIST? ett år sen? 
VARFÖR? va antagligen sjuk 
HAR DU NÅGON PIERCING? japp, tre st i öronen. men skulle vilja ta på ngt annat ställe kanske? 
ÄR DU RIK? absolut inte!
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV? ngt askonsigt på canal+
VAD SKA DU GÖRA NU? gå o rita lite kanske 
KOMMER DET KOSTA PENGAR? haha nej 
VAD VILL DU HETA? nått sött. inte karin iallafall. 
HUR GAMMAL VILL DU EGENTLIGEN VARA? den åldern som e bäst. pojkvän,hus &ett bra liv 
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: tunga&tänder, har de frtf.
HAR DU BRA KONDITION: haha neej
NÄR MÅR DU BRA: när någon gör mig glad / i duschen / dansträningarna / musik&mys i sängen 
HUR KÄNNER DU DIG NU: lite ont i huvet & trött 
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: svart,grå&vit
BLIR DU BRA PÅ KORT: näpp
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: nån dag sen . minnen 
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: öhm nej :s
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: hade jag väll. tårta&tv med kristin
RAKAR DU BENA: yes 
ÄR DU NYTTIG: ibland. ska bli nyttigare (försöka) 
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: tio,halv elva & på fre,lör när jag blir trött
VARFÖR HÅNGLAR MAN: för man är kär eller bara för skojjs skull (a)
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 6.46
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED? showdans&badminton typ. gått på streetdance,fotboll&innebandy 
BRUKAR DU SMINKA DEJ? jo varje dag om man ska säga exakt
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? familjen,vännerna&pojkvännerna dem jag har haft 
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? ja
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? ganska
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA: vännerna&familjen 
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? typ allt förutom punk&gammal skit
KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? näe
ÄR DU BORTSKÄMD? näe?
GILLAR DU HÄSTAR: ponny
ÄR DU VEGETARIAN: bara mot kokött. haha, fast inte köttbullar&hamburgare(a)
OM NEJ, VARFÖR INTE: gott
ÄR DU DUM I HUVUDET: nej. hih .. eller kanske ibland 
LEVA ELLER DÖ: har aldrig provat vara död.. 
ÄTA ELLER SOVA: äta när ja e hungrig, sova när jag e trött
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0