lycktstolpe

jag har varit på dåligt humör.. men tur så fick jag sms från jennifer & vi var ute en stund nyss. satt på vårt favvoställe som vanligt - gungorna. hon&jag är fan jämt där, speciellt på kvällarna (a) alltid går de förbi någon trevlig människa som man kan hälsa på (: idag såg vi först en bil som körde förbi och efter kom en polisbil. mannen i den första bilen blev tagen av polisen o dom ställde bilen på vår parkeringsplats. haha ointressant fakta jagvet. men ändå.. :P
vi snackade sen om vad vi var för ngt. vi är lixom en stolpe & en lampa, lyktstolpe. en stolpe utan en lampa är den ensam , och en lampa utan en stolpe så syns den inte. hihi vi är så smarta jennifer (a)<3

imorrn ska jag&jennifer ta en morgonträning. ska springa till lillgårn&springa där.. okej, vi, eller jag, kommer inte orka så mkt då . men jag gör mitt bästa, hihi.
sen på onsdag ska jag köpa skor (&jacka..hoppas jag)
o på torsdag , kanske träffa viktor? (a)<3
fredag, ingen aning. hoppas tjejkväll kanske ?
o sen helgen blire bara chillchill (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0