museum=tråkigt

idag började dagen med att jennifer skickade sms att hon var sjuk. så jag fick gå själv till tågstationen & senare kom felicia,therese&hannah. vi&dem andra i NVgruppen skulle åka till museum.
fan va tråkigt de var där. vi gick runt & kollade på samma sak om&om igen typ. inge kul alls , sen gick vi till ett annat museum o åt där & kolla på båtar typ.. men äntligen skulle vi hem& då fick vi gå en låång bit för vi skulle kolla på en staty. jo fint där (nat) sen fick min mentor gå tillbaka för en tjej hade sprungit tillbaka och hämtat sin halsduk (öh), men vi gick med den andra lärarn till bussen. & då var bussen full & vi fick inte plats. kändes som ett skämt! jag var helt slut, hade ont i ljumskarna& i höften, men pallade inte ta en tablett. men vi fick gå vidare en ganska lång bit & ta tåget dirket. skönt & bara få vila där (a) sen i vh bytte vi tåg o åkte hem. så där fick jag gå hem med olivia&evelyn & nu sitter jag här, helt slut & har ont överallt.
har ingen läxa, eller jag har ingen bok här hemma, så jag hoppas att vi inte har någon.
men imorrn ska jag,jennifer&evelyn till elw :) ska iallafall bli kul, hoppas jag (;<33
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0