snö i februari ! "/

jag hade bestämt mig för att vakna extra sent idag, eftersom jag skulle gå upp halv nio igår. så idag steg jag upp halv elva, kunde inte sova längre.. då fick jag samtidigt ett sms från jennifer om hon&jag kunde träffas 12. jag skrev tillbaka "klockan två". för ja ska strax gå o träna lite & duscha. sen ska jag fixa mig o träffa jennifer somsagt. vi ska gå till vaskos o äta lunch . vi är nyttiga , vi vet (a) hihi.

måste-lista innan sommarlovet ;
fylla fjorton
träffa sandra
skaffa pojkvän
elw
gratta jennifer
gratta moa
e fest (måste!)
gratta evelyn
friluftsdag (rida med tirran&hannah)

sportlov
påsklov



Kommentarer
Elin

svar:haha, jag vet faktiskt inte. jag är inte så bra på det.. kanske ska vänta dig till ngn som kan det där bra?:)

2008-02-03 @ 11:49:22
URL: http://elinelinelin.blogg.se
Elin

svar: lycka till:)

2008-02-04 @ 13:47:17
URL: http://elinelinelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0