vinterkräksjukan

igårkväll när jag skulle gå o lägga mig mådde jag såå dåligt. hade spya i halsen hela tiden, men spydde aldrig, otroligt jobbigt! men jag somnade tillslut & idag har skolan varit somvanligt. jag&jennifer var inte så bra på NVlektionen, men vi lärde oss en massa faktiskt :) innan idrotten sen gjorde vi oss lite coola , haha. jag,jennifer,moa&anton. vi tuperade hela håret (eller anton gjorde inte på luggen). men vi blev såå snygga, haha. alla kallade oss fjortisar men vi var ju bara "wannabe killarna i klassen", :P vi hade iallafall kul .. eller jag hade det tills jag var nära på att spy när tefik&PK pratade med alla oss i 7b & 6b. mådde så jävla illa. sedan skulle vi ligga på mage på golvet o sedan springa o hoppa över varandra. men när vi precis skulle börja pallade jag inte mer. jag gick in till toaletten & först var viktor där o drack, men han fick gå ut (a). men ja spydde aldrig då heller. så jag satt där i omklädningsrummet o kände mig så dålig. jag försökte få tag på mamma på mobilen, men hon svarade aldrig så ja ringde till hennes jobb & de hjälpte. mammi ringde upp mig sedan & sa att jag skulle gå hem dirket. hon bad mig ta med en kompis, så jennifer följde med mig hem <33
jag la mig sedan i soffan & ville bara dö. var hungrig (kanske?) & ville sova. uusch va jobbigt de var! men jag tog sedan lite glass & de hjälpte. lite senare fick jag feber & var varm som en gris - är de fortfarande..
nu, ikväll, skulle igentligen jag,jennifer&evelyn åka till elverket & innan skulle jag&mammi till doktorn. doktorn hade fått vinterkräksjukan & vi kunde inte gå dit. & jag kan inte heller åka till elw. :(
imorrn ska jag igentligen hem till aziza på tjejkväll, för hon fyller 14 på söndag, men jag tror nog inte de blir av heller.

min helg kommer fullständigt bli jättetråkig med massa pluggande till mitt omprov i engelska på måndag. så, smsa en massa till me, so i be happyyy ! pusssar från sjukliingen . <3


Kommentarer
zissis'

neeeej, men du måste komma!!!!!!!!!!!!
:( :) ;D :D

2008-02-08 @ 23:52:10
URL: http://flickaann.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0