bättre hälsa

idag vaknade först halv 7 & var inte pigg, såklart somnade jag om & vaknade tjugo i 8. blev lite försenad.. men väl när jag kommit till skolan läste vi , & sedan hade vi NV , vilket då fick jag aaasont i magen. mådde så jävla illa & fick en ipren tablett av jennifer. som ni kanske vet tar jag inte tabletter (kan inte svälja..) så jag tuggade på den, USCH! sen efter nv lektionen så skulle vi ha spanska, men eftersom mickan är i chile & evelyn var mattant så skulle jag vara ensam, men skolkade ist.. jag gick till fillan&evelyn vid matsalen o var där , mattanter ba "haru håltimme eller?" jag ba "joo..." sen sa dom "bara du inte skolkar från ngn lektion så får du vara här.." ups :P men sen ville jag bara ha drick alvedon så jag gick upp till läkaren ovanför vår skola o frågade om jag kunde få lite. först fick jag vänta & sedan fick vi snacka lite om vad de kan vara - mensvärk "/ . men jag fick iaf alvedon & gick sedan ner till matsalen& åt spagetti med köttfärsås. & sedan hade vi idrott . aj min mage! vi hade kondiskonsträning & fan va jobbigt de var faktiskt.. speciellt med en mage som håller på o dö . men gjorde allt iaf - stolt. sen fick vi ligga stilla med släkta lampor&lugn musik i gympahallen , sååå skönt! haha jag&moa hade knytigt ihop jennifer snören på skorna :$ hihihi. men efter idrotten hade vi de tredje svenskatestet - gick piss! o sen läste vår lärare i en bok. o sen planerade vi vårt disco som vår klass ska ha den 18/1 för småbarnen. jag ska göra plansherna med tirran&silje o sen ska ja fixa priser med evelyn. hoppas nu bara att min mammi inte ska vara med där o fixa ,eller de kanske inte gör så mkt ?eller jo . hih . sen slutade vi & jag gick hem o har nyss ätit en god banan . ska nu försöka hålla mig från choklad . bättre hälsa helt enkelt. & ska träna lite ikväll ;)
pussar från karin <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0