bee movie

andra januari tvåtusenåtta

början på ett nytt år. åkte till söder med jennifer&hannah o vi är såå duktiga på att hitta ställen ,nat! vi kom fram tillsist & köppte biljetterna, ja, de gick inte heller så bra, hon ba "vilka nummer" lr nåt , vi ba "ööh va?" men fick biljetterna till sist & gick sedan till H&M,gina tricot & monkey. vi köppte inget(förutom hannah som köppte chips), men alltid kul o bara kolla (: sedan gick vi tillbaka o köpte gottgott, o stog utanför bion en stund, men gick sedan in & de var inte många alls som skulle kolla. jag bad hela tiden att ingen skulle sätta sig brevid mig, o de gjorde ingen heller (a)
vi såg "bee movie" & jag tyckte inte den var så rolig som den verkade. skitsamma, efter gick vi ut & medans jag beställde en stor pommes åt hannah&jennifer kom mammi. så åkte vi hem& hemma kollade jag på "torkel i knipa" fan sjuk film asså! haha;  http://www.youtube.com/watch?v=d9NG7JYr21M

imorrn har jag inget för mig. frågade jennifer om hon ville ut o springa en stund , men stackarn är jätteförkyld. så antingen springer jag lite själv eller är nyttig hemma (a)
(ett av mina nyårslöften, träna mer.) men på lördag eller söndag ska jag&pappi spela badminton, vilket vi nu ska göra varje helg ;D
idag fick vi tre kataloger med massa kläder i . sommarkläder! hitta några söta shorts &bikinisar som jag bara måste beställa, lite iaf. (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0