hejdå 07 hej 08

gud vad nära vi var. ringande nästan varje dag & frågade "kan inte du komma hit?" vilket du brukade göra också. din ide att klättra upp på taket, & vi höll på att dö fan, haha. tider det. du berättade de mesta för oss & vi för dig. det var liksom vi tre. jag kommer ihåg två gånger då du sa "berätta inte det här för någon,lova!". vi berättade inte &har inte gjort de än, &vi hoppas att du inte har berättat något heller. bästa vänner, det kallade vi oss. men höll bara ett tag. nu är vi bara kompisar & det tycker jag duger. för jag vill inte vara med om allt som hände mellan oss igen. du & vi har gått vidare. vilket man gör,jagvet. visst kan jag då o då tänka tillbaxs & önska att inget hade hänt, men vill inte tänka tillbaka länge, vill inte sakna. alla har gått vidare. du känner särkert inte så här för oss, eller vad vet jag? men vi var vänner, det är allt jag vill minnas.

(om du nu läser de här, så vet du nog vem du är. & den andra personen också. jag nämner inga namn & du vet själv om du känner igen dig eller inte).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0