idol 2008 , du kommer se mig där

jag kan verkligen inte somna på kvällarna ! somna vid tre igår när jag gick o la mig 11 :s de är fan jobbigt o gå o lägga sig, man kan inte sova, de blir för varmt, man är inte trött o tänker på allt..& usch.
men iallafall , idag jennifer trodde att hennes lillasyster hade fått magsjukan, så vi stack aldrig till handen. men gick ut o åkte pulka ist , haha . eller vi åkte typ tre ggr. resten av tiden satt vi o snacka, men gick sen hem efter en timme o bytte om , blev varma & sen stack jag o jennifer hem till evelyn, där vi satt o kollade på film, snackade, sjöng fint (naat) & tog kort på varandra. jag som inte hade nå smink på mig blev såklart fulast på fotorna :$ menmen, hoppas dom raderade alla(a) sen gick jag&jennifer hem klockan sex o åt.

imorrn börjar plugget igen då. hur långt är de kvar till sportlovet? (a) de ända roliga som händer nu är väll elw 11/1 & min födelsedag 17/2.
o sen sportlov, mickan kommer hem från chile. jennifers, moas &evelyns födelsedagar, lite fester hoppas jag o sen sommarlov. inte så långt kvar faktiskt. bara några månader hihi.



Kommentarer
jennifer

HAHA, PUSSSCH IT IT, TO THE LIMIT VINIT LIMIIT INIT, HAHAAAHAHHAHA

2008-01-07 @ 17:15:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0