inget liv, så dom förstör för andra

igår kollade jag en stund på efterlyst på trean. en kille som var gay o gjorde träff med andra. men sedan när dem kom hem till han, eller träffades på stan, så bara pang poff, försöker "mördaren" ta livet av den han träffa. binder fast han o sticker kniven i nacken. -säger bara; skaffa ett normalt liv!
imorsse gick jag,therese&silje till syskonstugan&rodret o satte upp discolapparna till vårt disco som vi ska ha den 25/1. på vägen tillbaka till skolan såg vi en polisbil som körde snabbt. när jag hade kommit hem berättade pappa för mig "det har varit två rån i västerhaninge. anders(pappas jobbarkompis) fru gick av bussen vid kvart i nio o såg några barn, trodde hon, sparka på en dörr. så hon skrek; va håller ni på med?! då siktade dom en pistol mot henne o hon slängde sig bakom en buss & ringde polisen."
nu pratar jag med mickan som är i chile på msn. där har de brunnit ca 70hus & man kunde se de ifrån hennes altan. & sen dagen efter brann det igen lite närmare o de kom aska till dom . asså shit , vill att du kommer tillbaka mikaela!<3 jag saknar dig.
idag berättade också min syster för mig att hennes lärares son gick hem som vanligt, men när han kom hem så var det en man därinne , en rånare. han gick direkt när sonen kom hem & han snodde tv;en, datorn, bilen medmera.

varför inte ta livet av sig, eller göra något åt saken, om man kanske har problem? varför råna banker, göra inbrott i hem, våldta, sätta eld på något, ljuga för människor att säga "jag gillar dig, kan vi träffas" & sen döda människan. varför döda människor för att man tkr de är kul? det är inte kul för dom som kände personen mycket. -skaffa ett liv!


Kommentarer
Elin

svar: jasså tycker du?:D vad snällt:D asså jag kan försöka haha:D
hur vill du ha den?

2008-01-18 @ 20:57:57
URL: http://elinelinelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0