japp!

igår satt jag o kristin o kollade på ett program på 3;an kl 20.00 . ett pogram som en tjej som ville ha stolek noll. då kollade jag o kristin på datum hur mycket mitt BMI är. - underviktig var jag , 17,1 hade jag & mellan 19-25 är vanligt.. 5kg skulle ja gå upp om ja skulle ha normalt BMI. men iallafall , på pogrammet hade hon personlig tränare. gud va skönt tänkte vi. en tränare som säger allt man ska göra, & man skippar inte träningarna . vilket jag gör typ alltid? eller dansen skippar jag då&då för att jag inte pallar efter en lång skoldag. men de här året ska ja försöka gå på varje träning. dansen börjar nästa onsdag. idag har ja varit onyttig, choklad, &godis. nu tänker särkert alla mina vänner "men shit karin du är ju jättesmal!" . jag vet att jag kanske är lite liten, men ja vill träna mer & inte äta så mkt godis o onyttigheter varje dag. -ni säger inget åt de, :) men idag, eller efter helgen skare bli ändring. mitt nyårslöfte har inte varit så bra än . men fan , nuså ;)

fredag 18/1 - skolan
lördag 19/1 - träna, plugga
söndag 20/1- träna, plugga
måndag 21/1 - skolan, plugga
tisdag 22/1 - skolan, träna, plugga
onsdag 23/1 - skolan, träna, plugga
torsdag 24/1 - skolan, träna, plugga , hannah fyller fjorton!
fredag 25/1- skolan, disco för småbarnen
lördag 26/1- träna, klippa håret ganska mkt :s & färga mörkbrunt
söndag 27/1 - plugga , viktor&anton fyller fjorton

nyårslöften; minde godis! mer pluggande på läxorna/prov! träna mer!


Kommentarer
Elin

svar: asså jag kan ite sånt haha:) jag har fixat den här loggen http://bedofroses.blogg.se men jag är verkligen ite duktig haha;D

2008-01-18 @ 16:57:27
URL: http://elinelinelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0