skola,träning,brbskolan.

DAGENS:....
klädsel: Blå jeans, grått linne, grå tjockiströja. sen mjukis&linne, sen jeans,tjockiströja.
frisyr: först knut, sen utsläppt
låt: just an old boyfriend
tv: nåt i 10min typ
vill ha: presenter
sjuka: inget
tråkigaste: tidig uppstigning
roligaste: träningen & brb skolan
-----------------------------------------------------------------------------------
SENASTE PERSON SOM...
sov i din säng: förutom jag så vare viktor
såg dig gråta: jag gråter i smyg
fick dig att gråta: säger inte..
fick dig att börja skratta: typ viktor&jennifer
du gick på bio med: jennifer&hannah
du gick på stan med: öh.. ?
skickade ett e-mail till dig: bilddagboken
skickade ett sms till dig: pappa
skickade ett lunarinlägg till dig: itne medlem
---------------------------------------------------------------------
HAR DU NÅGONSIN...
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja.
bråkat med ditt husdjur: haha jo
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: näpp
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

HAR DU NÅGONSIN VARIT I...
Norge: nej
Danmark: nej
Finland: nej
Island: nej
USA: nej
Tyskland: nej
Frankrike: nej
Spanien: ja
Italien: nej
Kroatien: nej
Grekland : nej
Österrike: nej
Schweiz : nej
Thailand: nej
Kanada: nej
Brasilien: nej
Belgien: nej
--------------------------------------------------------------------------

Annat...

Vad är du mest rädd för: läskiga människor
Vart vill du gifta dig: ute
Vem hatar du verkligen: säger ikke.
Varit kär: jaa,många gånger
Kör du bil: haha nej
Har du ett jobb: nej
Gillar du att ha folk omkring dig: gillar mest o va ensam, eller med en person.
Är du ett hälsofreak: nej
Är du ensam nu: nej . syster sitter brevid
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: ja om ngn sjunger på den hela dan
-------------------------------------------------------------------

FAVORIT...
Rum i huset: mitt rum
Typ av musik: typ allt. utom rock o sånt.
Parfym: ?
Månad: februari, juni,juli, & december lite
Mat: taco, pasta
Dricka: MER, festis & redbrull
Godis: choklad & banana
Tidning: frida & mitt i haninge (a)
Film: ?
Skådis: ingen aning
Djur:
katt,hund

------------------------------------------------------------------
DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit:
nej
Köpt någonting: ja
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja
Sagt "Jag Älskar Dig": nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: ja
Träffat någon ny: ja
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kysst någon: nej
Ätit: ja



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0