tvåtusenåtta, nya planeringar

har precis kommit hem från jordbro. har spelat badminton med pappi & jag var duktiga än jag trodde (a) vann några ggr, men nästa vecka ska vi köra match , höhö ;) har duschat, hälsat på rebeccas kompis & snart ska ja käka. blir grillspett med stekt potatis för mig, & kossa till dom andra. sen ska jag kolla på ngn bra film som särkert kommer såhär en lördags kväll. sen ska jag verkligen försöka sova. inte gått så bra dom senaste dagarna, har gått o lagt mig runt 11-12 , men somnat vid 2 & vaknat 11-12 :s hur fan ska jag orka upp klockan sju på måndag?! får helt enkelt försöka allt; dricka mjölk, lyssna på lugn musik, läsa en bok, dricka hostmedicin, & tänka på ingenting. ja, vi får se hur de går..

imorrn, sista dagen på jullovet :/ ska kanske sticka till handen c med evelyn&jennifer., om jag hittar några pengar hemma - helt pank !

mina veckor kommer antagligen se ut såhär nu;

måndag; skola , plugga , träna
tisdag; skola , plugga
onsdag; skola , plugga , dansträning
torsdag; skola , plugga , dansträning?
fredag; skola, kompisar
lördag; träna badminton ,kompisar
söndag; träna, kompisar

pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0