aj så jobbigt.

hejhej. förlåt att jag inte skrivit förut idag, men har inte haft tid! så, nu får ni min dag här :

okej , först igårkväll somna jag runt fyra för jag kunde inte somna + fick sms först halv tre av en tjej (vet inte namnet) & sen ett till kl tre av rasmus .. suck. men ah, sen vaknade jag av att mobilen ringde kl 8 (!) så hade sovit fyra timmar där.. o numret var okänt, så svarade inte eftersom jag typ halvsov. men somnade om efter det o vaknade 11 av världens huvudvärk. låg kvar i sängen en stund till 11.11 *puss på mobilen&önsknin* & gick upp sen o tog alvedon.
låg i soffan helt död typ tills pappa kom o sa att han skulle ha tven halv 2.. så gick in i rummet o började slipa min säng. eller innan åt jag lite sallad som frukost/lunch.

slipade sängen hela dagen typ. & fick så jävla ont i axeln .. stackars lilla mig (aa) & så blev jag grön somvanligt.. nu var jag det verkligen överallt. fötterna, benen, shortsen, tröjan, armarna, händerna, ansiktet. hahah , så fick tvätta mig lite smidigt o slängde mig sen i mammas säng (eftersom jag hade lagt själva madrassen till min säng åt sidan o täcket va på skivbordet). låg där helt död men de var otroligt skönt o bara chilla :) men sen kom alla o frågade varför ja låg där & kristin som klagade överallting, hehe. &fick lite damp när jag hade lagt telefonen i mitt rum (a)
menmen, gick upp då o slipade igen..
men blev helt slut så la mig i soffan o kollade på tv. *sköööönt* sen runt fem blev jag så jävla hungig, (hade ju bara ätit lite sallad runt 12). så gick runt o klagade över att ja var hungrig.. höhö. men sen kvart över 6 blev de mat.. kyckling me nåt konstigt ris.. -ah, dög åt mig :) 
& efter det tog jag mig en vaarm dusch.

yes, så har min jobbiga dag varit. nu ska jag nog gå o käka glass (för jag var nyttig igår,hihi) & kolla på 5an, för det är ju olika filmer som e på riktiga händelser .. dom brukar vara bra, men ah , vi får se om jag orkar.. den har redan börjat så.
sen ikväll skriver jag mer & lägger in lite bilder på mig från när jag solade för några dagar sen :) måste bara fixa dom o så, så gör det ikväll!
ha det bra , PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0