allmänt tråkigt.

alltså shiiit. kan man vara tröttare än vad jag är nu? haha alltså gud, jag är verkligen trött! har jäspat hela dagen & städat rummet lite. *stolt* sen ville jag måla om min säng, för just nu är den grön! hahah såå fult! men ska måla den vit tror jag ;) fast när jag frågade mamma om jag kunde göra det, så sa hon massor bah "du måste slipa först, o sandpapper har vi inte hemma, det måste vi köpa först, sen måste du ta ut madrassen o måla". suck. nu kommer man typ få vänta några dagar/veckor (?!) & blä så tråkigt jag har idag! nej usch,
haha nu ska jag radera alla gben på pea & sen fippla lite i rummet.. funderar på att mublera om.. men vettefan hur, haha. vill bara slänga mitt skrivbord eftersom jag inte andvänder det.. för alla läxor/ ritar osv gör jag i sängen.. men, problemet är att skrivbordet är nytt. köpte det förra året typ :/ aja, får tänka lite ..
skriver kanske mer ikväll om jag har lust. pusshej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0