&ännu en underbar varm dag

vaknade 11.11 imorsse så det blev puss på mobilen och en liten önskning, thihi. sen satt jag framför tven & åt spagatthi med köttsfärssås som blev min frukost/lunch. sen gick jag ut o målade i den varma värmen. otroligt skönt säger jag bara. målade mina fönster en gång till + pappas. haha kristin som klagade så mycket att jag målade utanför, så gjorde hon det mer än mig när hon skulle måla mammas. thihi, inte lika (: sen fick iallafall kristin för sig att springa i vattenspridaren. så vi stog o bråka om den för hon fatta inte hur man gjorde & jag blev sur. men sen fick hon igång den och hade den imot mig så hela jag blev jätteblöt.. iih så kallt det var. men gjorde kristin glad sen när hon stog på ena sidan och jag andra o så lät vi vattenspridaren komma till oss när den ville haha. tyvärr har inte min bikini kommit än så jag fick stå där i underkläder medans hon hade en jättefin prickig (lite avundsjuk) (a). men smulgubbar åt vi också medans den andra blev blöt hehe. riktigt gott säger jag bara , hihi. sen la vi oss i solen fast innan fick jag smörja in mig mycke eftersom jag redan är bränd. fy så varmt det var. så fick gå in o dricka lite vatten då & då, och sen tog jag på mig mina linser .. gick inte så bra direkt & tårarna bara rann.. haha, jobbigt dom första gångerna. men nu har jag på mig dom & dem känns knappt :) ganska skönt.
aja, liiite färg har jag fått & bara bränt ansiktet lite. menmen, på måndag kommer iallafall min bikini (hoppas jag!) & då ska jag o jennifer dra o bada. alltså fan, vi har inte badat på hela sommarlovet (!!!).

menmen, de sista jag säger nu är en sak till evelyn (http://osmartblondiin.blogg.se/) : du är inte tjock !!! du är fan smalare än mig lilla gumman :o
Pusshej


Kommentarer
andrine

okej, avd bra =D kram!<3

2008-07-04 @ 19:10:28
URL: http://aaas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0