bada idag.

godmorgon. vaknade precis & tänkte "jusste mamma skulle köpa färg till mig idag, då kanske hon kan köpa lotion också.." så jag går upp o in i badrummet o borstar tänderna o de, sen tänkte jag smsa henne.. men så kom hon precis hem! så jävla otur ... aja, får säga till henne att nästa gång hon åker förbi handen ska hon köpa "fresh lotion grön" till mig (a) hon måste, för jag behöver, hihi.

vädret idag är inte direkt super .. men solen skiner lite :) jag&jennifer ska ändå åka o ta oss ett första dopp iår . på grindsjön tror jag. trevligttrevligt, fast det kommer va kalltkallt! haha, funderar att ha shorts på mig när jag hoppar i, haha. det skulle jennifer ha, för att det skulle bli varmare typ, haha!
menmen, måste väll fixa lite saker snart ..
pusspuss

jag har blivit kär i den här låten, hihi.<3 underbar att somna till också, haha(aa)


Kommentarer
Viktor

och vem hittade den låten till lilla karin da...



höhö viktor så klart han e bäst :D



puusssssssssar <33

2008-07-18 @ 11:26:24
URL: http://larsssonn.blogg.se/
Karin

hihi kanske... (a)

&tack förästen, haha

pussss<3

2008-07-18 @ 11:31:24
URL: http://aanderssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0