blä så tråkigt ..

mina kvällar ser exakt likadana ut allihoppa ;är hemma, svullar & kollar på film..
varje kväll! alltså suck. någon som jag kan sova över hos snart? eller någon som vill tälta? eller fest, vad somhelst ... jag klarar inte bara o va hemma på kvällarna..
aja, bjuder på lite dagens innan jag går till tven o kollar på beck (somvanligt)
Dagens humör: Trött men glad
Dagens borde: Gå ut o träffa kompisar
Dagens frisyr: Uppsatt i en slarvig knut
Dagens klädsel: Sönderklippta jeans, vitt linne & blå adidas tröja + ballerina skor
Dagens planer: Nu? kolla på beck o svulla ...
Dagens vill ha: Massa nytt smink, kamera & pojkvän
Dagens längtan: Den kvällen jag inte sitter hemma (a)
Dagens fundering: Om jag ska ta glass eller inte, haha..
Dagens beroende: Pilla sönder sår...
Dagens tråkigaste: Att jag inte kunde bada..
Dagens personer: Jennifer, fast träffade ett par som man kände/har känt i handen c.
Dagens irritation: Att jag inte har pengar..!
Dagens låt: Afasi&filty - Glider

vi hörs imorgon, pusshej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0