Blev handen ist.

efter inlägget under som jag skrev imorsse åkte jag&mamma iväg till vh. där vi först hämtade ut pengar på baken & sen gick vi in till banken, men de var nåt fel så vi gick vidare till pressbyrån där jag köpte mig en bulle till frukost &mamma skulle köpa ett kuvert , men det fanns inte. haha jo, lyckad morgon . men efter det åkte vi till handen c istället. där vi fick stå o vänta inne i banken för det var 13nummer kvar tills vår tur. så jag försökte förstå vad det är för skillnad på att köpa ett hur & hyra ett hus. hehe, ah vi ska inte prata om det haha. sen gick vi in i lite andra affärer & köpte lite presenter till kristin&rebecca som fyller år snart. &så blev det pressbyrån igen & ja köpte en liten dricka för ja hade blivit lite yr + trisslott (a) fast vann inget "/.. &fan att dom har tagit bort min favvoglass i handen :( &så blev det en kalenderbok till mig :) hihi värsta tjockisen den var. sen köpte vi yougurt & mjölk &såklart valde vi fel kö haha. vi åkte hem sen & jag sa att jag just då ville åka i den nya bilen hihi. fast den är ju just nu på verkstan, &så möter vi precis en sån bil, fast en blå, & var inge fin (a) hihi våran mycke sötare :D
aja, det blev somsagt ingen utflykt idag. det gör vi imorgon istället. ska bli mys! :)

Pusss


Kommentarer
angie

svar: en bondkatt och två undulater :)

2008-07-30 @ 17:57:30
URL: http://angica.webblogg.se/
Josefine

Underbart fint hår du skulle ha då! :D

2008-08-01 @ 00:08:05
URL: http://jjosefiineek.blogg.se/
Anna

du är riktigt vacker!

2008-08-04 @ 23:50:52
URL: http://annakubel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0