comviq & jennifer (?)

godmorgon!

shit vad jag är trött! vill bara lägga mig i sängen igen o sova.. men nej, jag ska kunna hålla mig vaken, haha.
jag vaknade iallafall halv 11 typ av att småbarn pratade, högt. usch, ibland hatar man småbarn.. hehe.
igårkväll skulle viktor ringa mig (haha o bara snacka skit(a) ).. o eftersom min mobil var fucked up så skulle ja prova stänga av den o sen sätta på den igen.. menså kom jag på att jag har en annan pinkod. haha, smiiidigt , NOOOT. aja, han fick ringa hem istället o så pratade vi i 20minuter om ..? haha det kommer jag inte ens ihåg för de var så ointressant, haha (a) men sen också några minuter där vi bråkade om vem som skulle lägga på först . hihi såklart vann jag & han fick lägga på :)

vad ska jag göra idag?
jo nu ska jag ringa pappa o fråga vart min lapp är där det står min pinkod. så jag kan sätta på mobilen & smsa jennifer. sen kanske jag träffar henne idag? om inte hon kommer hem ikväll.
menmen, ring&smsa om ni vill nåt. pusss

Ska börja skriva vattumannens horoskop nu också varje dag tror jag :)
Vattumannen 21/1-18/2

Ingen märklig dag. Troligen råder lugn och ro både inom dig och runt dig. Du kopplar av och vilar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0