Glad & Ensam.

alltså shit vilken världenstråkigastebajslångtråkigdag! :
vaknade 10, gick upp halv 11, lagade lite makaroner med köttbullar kl 1, åt & fick ont i magen, gick till datorn kl 3, gjorde om lite bilder, gick till tven, åt en banan kl 4 & nu sitter jag här.
kan det bli tråkigare..

aja, nyss kollade jag på vädret på internet hur det skulle bli dom dagarna som kommer. & blev otroligt glad !

massa sol,sol&sol = massa bad,bad&bad :D


Men när jag berättade det för jennifer så sa hon att hon sticker till göteborg imorgon & kommer hem på torsdag kanske! :( vem ska man då vara med..? hannah är i växsjö(?) å evelyn e ute på sjön å jennifer sticker å moa är typ inte hemma(?).. fan :( kommer ju ha bajstråkigt utan alla vänner <3
menmen, får samla ihop lite pengar medans så jag kan köpa min lilla söta kamera snart..

ikväll bjuder jag på bilder jag gjorde om idag. pallar inte lägga in dom nu. men ha det så bra, så har jag också de på denna tråkiga dag.
pusshej


Kommentarer
Millie

sv: okej

kan jag väl, om du vet hur du vill att jag ska göra den så ;)

KRAM

2008-07-13 @ 16:46:45
URL: http://onlygirlfamme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0